„Ennél kontraproduktívabb megerőszakolása a fiataloknak nincs” – kőkeményen beleszállt az MLSZ-be a szókimondó klubvezető

Dilettáns szabályok, hozzá nem értő alkotók, itthoni társadalmi és genetikai problémák.

Az MLSZ által kiírt nyilvános pályázat eredményeként dől majd el, milyen néven fut tovább az élvonalbeli labdarúgó-bajnokság és a hazai kupasorozat az elkövetkező hat évben.
Három forduló van hátra az NB I idei küzdelmeiből, míg a Magyar Kupa döntőjét jövő szerdán rendezik – a szezon végeztével pedig mindkét MLSZ-sorozatnak lejár az aktuális névszponzori szerződése.
A Magyar Labdarúgó Szövetség ennek megfelelően meghirdette az ilyenkor szokásos nyílt pályázatot a névadó főszponzori jogok továbbértékesítésére, méghozzá a következő hat idényre, vagyis a majdani nyertesek az előttünk álló szezontól kezdve egészen a 2030/31-es évadig adhatják majd a nevüket az élvonalbeli labdarúgó-bajnoksághoz, illetve a hazai kupasorozathoz.
Mint ismert, előbbi jelenleg OTP Bank Liga, míg utóbbi MOL Magyar Kupa néven fut, és megvan rá az esély, hogy ez a jövőben is így maradjon. A Csakfoci értesülései szerint ugyanis mindkét magyar óriásvállalat tervezi folytatni a szponzorációs tevékenységét, a pályázati feltételeknek megfelelő többi topcég pedig inkább más területekre fókuszál a támogatások terén. A beérkező ajánlatokat ettől függetlenül a május 21-i határidőig várja az MLSZ, az eredményhirdetésre pedig várhatóan május 30-án kerül majd sor.
Fotó: mediaklikk.hu